Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 5 ore în urmă
Joc de Lăsatul Secului în Rogoz: „Păstrăm cu drag acest obicei din bătrâni, care adună laolaltă fete și feciori, tineri și bătrâni, iubitori de tradiție” - 7 ore în urmă
Vizită oficială a Ambasadorului Japoniei în România la Sighetu Marmației - 7 ore în urmă
Biserica ortodoxă din Săbișa are un nou paroh - 8 ore în urmă
Lupta pentru protejarea agriculturii: fermierii cer măsuri urgente - 8 ore în urmă
Elevi de la Colegiul „Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației, calificați la Concursul Național de Chimie „Lazăr Edeleanu” - 8 ore în urmă
Miculaiciuc Andrei, în vizorul ANI pentru fals în declarații - 9 ore în urmă
Perechea David Soponar și Izabella Bartha de la DanceLight Studio Baia Mare, în Lotul Național al României - 9 ore în urmă
Adunare și sărbătoare în comunitatea armeană din Baia Mare - 9 ore în urmă
Ziua Mondială a Scriitorilor, marcată la Filiala „Nicolae Iorga” a Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” - 10 ore în urmă
La drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș, graba-i mare, calitatea mică
Dacă drumul Baia Mare – Târgu Lăpuș a ajuns subiect în media națională, dacă și CNAIR asimțit nevoia să dea un comunicat pe acest subiect, e firesc că să se sesizeze și filiale locale ale partidelor, pentrua stoarce ceva din această situație. Așa au făcut și liberalii maramureșeni care au sesizat că lucrările nu sunt bine făcute, dar și un aspect consemnat și directmm: diferențele mari de nivel de la racordurile cu drumurile comunale sau județene. Muncitorii de la drum susțin că se vor ocupa și de aceste racorduri: ”acolo unde este asfalt, punem asfalt;acolo unde e pietriș, punem tot pietriș” – sunt indicațiile primite.
E adevărat că s-a asfaltat în ritm susținut în ultimele zile. Dar graba strică treaba, iar îmbinările longitudinale sau transversale fiind prost făcute. Îmbinările de pe mijlocul drumului, acolo unde se întâlnesc cele două benzi, se văd cu ochiul liber că-s fușărite (cea din imagine aparține vechiului executant, dar cei noi nu s-au lăsat mai prejos). Să numai vorbim de locurile unde se îmbină – transversal – două secțiuni de drum lucrate în perioade diferite: se hurducă mașina sub tine, deși ești pe un drum nou-nouț! Dar să avem răbdare până la stratul final.
2 Comentarii în această postare
Daniel
Dacă ar fi perfect, ar da faliment firma ca nu ar mai avea de lucru
Tudor
E opera lui Zetea,dupa povestile cu parcurile industriale mult promise si Scoala de Echitatie,judetul o sa ramana cu aceasta prosteala care o sa cedeze la primul dezghet.Unde sunt miile de maramureseni care se reintorc in zona.Sa le spuna careva idiotilor,ca dupa plecarea tinerilor la studii in orasele dezvoltate,acum suntem in etapa in care parintii lor isi vand locuintele si migreaza alaturi de coconii lor.Asta in timp ce noi ne plangem ca nu este forta de munca dar pe sate,in productie,un muncitor merge acasa cu 1100 de lei.Pai la banii astia sa va mirati ca nu au plecat toti,dar o sa mai mearga,in masa.