O elevă de la Liceul Teoretic „Bogdan-Vodă” Vișeu de Sus, cel mai mare punctaj din Maramureș la faza județeană a Olimpiadei de Biologie - 11 minute în urmă
În comuna Fărcașa au demarat lucrările de modernizare a infrastructurii de iluminat public stradal - 22 minute în urmă
Horitoarea Floarea Ciuc din Breb a trecut la cele veșnice - 1 oră în urmă
Consultantul lui Călin Georgescu şi-a anunţat candidatura la alegerile prezidenţiale - 4 ore în urmă
Teofil Vlad, primul român care a cucerit cele mai înalte vârfuri de pe fiecare continent - 4 ore în urmă
Sportivi din cadrul Clubului Martial Arts Dojo Baia Mare, pe podium la Campionatul Național de Taekwon-do ITF - 4 ore în urmă
Eclipsa totală de Lună din 14 martie – un spectacol ceresc impresionant - 5 ore în urmă
La Muzeul Satului Baia Mare a debutat proiectul „Plantează o FLOARE, sădește un POM, fă-ți datoria de om”, alături de grupa mare C de la Grădinița cu Program Prelungit Târgu Lăpuș - 5 ore în urmă
Patriarhia Română îndeamnă la rugăciune pentru stingerea incendiilor de vegetație - 5 ore în urmă
Editorialul de miercuri: La Vișeu de Sus, despre evreii altor vremuri - 5 ore în urmă
Un client a lăsat un bacșiș uriaș într-un restaurant pentru a le mulțumi angajaților care lucrează în timpul pandemiei
Un american a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari într-un restaurant din New Jersey, dorind să mulțumească personalului că lucrează în timpul pandemiei, scrie CNN, notează digi24.ro.
„Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a declarat patronul restaurantului. „Când chelnerul care i-a servit a văzut suma lăsată ca bacșiș, a început să plângă. Și eu am început să plâng când am văzut biletul. A fost un gest extrem de emoționant pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea”, le-a scris clientul pe biletul lăsat alături de bani. „Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, pentru zâmbetele calde și atmosfera excelentă. Vrem să știți că vă apreciem foarte mult. Vara nu ar mai fi la fel fără o vizită la acest restaurant”.
Patronul localului a împărțit banii între cei șapte angajați ai săi, fără să-și oprească o parte din sumă pentru el.
„Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam pentru posibilitatea de a nu mai putea redeschide. Acum nu facem nici măcar 50% din încasările din anii trecuți. Dar acest gest ne-a impresionat până la lacrimi. Ne-a făcut să ne simțim minunat pentru ceea ce facem. Acum știm că eforturile noastre sunt observate și apreciate de clienți”.
Foto: Arnold Teixeira