Festivalul „Trăistuța cu Tradiții” se va desfășura în Parcul Central din Sighetu Marmației - 5 ore în urmă
Ard focurile-n Maramureș - 5 ore în urmă
Conclavul începe pe 7 mai - 5 ore în urmă
Elev al Școlii „Vasile Alecsandri” Baia Mare, premiat la Olimpiada Națională de Religie Ortodoxă - 6 ore în urmă
Pas important pentru patrimoniul sighetean: Încep lucrările de reabilitare la Cinematograful Mara și Muzeul Maramureșean - 6 ore în urmă
Portul tradițional românesc, sărbătorit printr-un eveniment organizat de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” - 8 ore în urmă
Valeriu Tabără, fost ministru al Agriculturii, a încetat din viață la 76 de ani - 9 ore în urmă
S-a dat undă verde la lucrările de reabilitare energetică a Liceului Tehnologic ”Marmația” - 9 ore în urmă
În atenția gospodinelor moderne - 9 ore în urmă
URBIS Baia Mare: scumpiri, dificultăți financiare și un viitor incert - 11 ore în urmă
Un client a lăsat un bacșiș uriaș într-un restaurant pentru a le mulțumi angajaților care lucrează în timpul pandemiei
Un american a lăsat un bacșiș de 1.000 de dolari într-un restaurant din New Jersey, dorind să mulțumească personalului că lucrează în timpul pandemiei, scrie CNN, notează digi24.ro.
„Clientul și familia sa au mâncat și au plecat fără să spună un cuvânt”, a declarat patronul restaurantului. „Când chelnerul care i-a servit a văzut suma lăsată ca bacșiș, a început să plângă. Și eu am început să plâng când am văzut biletul. A fost un gest extrem de emoționant pentru că a fost o perioadă cu adevărat dificilă pentru noi”.
„Vă mulțumesc foarte mult pentru că ați lucrat în această perioadă grea”, le-a scris clientul pe biletul lăsat alături de bani. „Suntem recunoscători pentru mâncarea delicioasă, pentru zâmbetele calde și atmosfera excelentă. Vrem să știți că vă apreciem foarte mult. Vara nu ar mai fi la fel fără o vizită la acest restaurant”.
Patronul localului a împărțit banii între cei șapte angajați ai săi, fără să-și oprească o parte din sumă pentru el.
„Lucrurile s-au înrăutățit. S-a ajuns la punctul în care mă pregăteam pentru posibilitatea de a nu mai putea redeschide. Acum nu facem nici măcar 50% din încasările din anii trecuți. Dar acest gest ne-a impresionat până la lacrimi. Ne-a făcut să ne simțim minunat pentru ceea ce facem. Acum știm că eforturile noastre sunt observate și apreciate de clienți”.
Foto: Arnold Teixeira