Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 51 minute în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 53 minute în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 57 minute în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 1 oră în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 1 oră în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 2 ore în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 5 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 5 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 6 ore în urmă
Activitate de conștientizare la Școala „Ioan Mihalyi de Apșa” - 6 ore în urmă
Clienții TAROM nu trebuie să mai aștepte cu lunile după factură dacă își cumpără bilete online
TAROM a lansat serviciul de autofacturare, disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei, potrivit unui comunicat remis Agerpres.
„Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi prin procedurile vechi practicate de companie putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți”, spun reprezentanții companiei naționale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții.
Acum că facturi instant avem ne mai lipsesc doar niște zboruri de la Aeroportul Internațional Maramureș.