181 ani de la nașterea Reginei Elisabeta a României, poetă, eseistă și scriitoare - 15 minute în urmă
Amenzi mai mari, dar și noi drepturi pentru șoferi, în anul 2025 - 2 ore în urmă
Agentul de poliție rănit în accidentul de la Borșa are nevoie urgentă de sânge - 5 ore în urmă
Programul de vizitare a Memorialului Victimelor Comunismului și al Rezistenței de la Sighet, în aceste zile - 6 ore în urmă
Alocațiile de stat pentru copii vor crește de la 1 ianuarie 2025 - în urmă
Mulți turiști au ales să petreacă Crăciunul la pensiunile din Maramureș - în urmă
Programul ierarhilor maramureșeni, duminică, 29 decembrie - 1 zi în urmă
Se fac înscrieri la Raliul Zăpezii, aflat la cea de-a XV a ediție - 1 zi în urmă
Patinoarul, distracția copiilor aflați în vacanță - 1 zi în urmă
Florian Mătăsaru, dirijorul Fanfarei Municipale, împlinește astăzi o frumoasă vârstă - 1 zi în urmă
Clienții TAROM nu trebuie să mai aștepte cu lunile după factură dacă își cumpără bilete online
TAROM a lansat serviciul de autofacturare, disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achiziționează bilete de pe site-ul companiei, potrivit unui comunicat remis Agerpres.
„Clienții TAROM au sesizat în repetate rânduri că emiterea unei facturi prin procedurile vechi practicate de companie putea dura chiar și 90 de zile. Prin implementarea serviciului de autofacturare, disponibil online pentru toți clienții, factura este emisă instant, fără timp de așteptare pentru clienți”, spun reprezentanții companiei naționale de transport aerian.
Conform sursei citate, strategia de redresare a TAROM implică retehnologizarea și informatizarea sistemului de relaționare cu clienții.
Acum că facturi instant avem ne mai lipsesc doar niște zboruri de la Aeroportul Internațional Maramureș.