”Tricoul care ne face văzuți” – conceptul noului echipament cu care naționala va juca în preliminariile CM 2026 - 2 ore în urmă
Maia Vlad din Moisei va evolua pe scena „Românii au talent” - 2 ore în urmă
Tânărul maramureșean Paul Marincaș, invitat în cadrul emisiunii „Cântec și Poveste” - 3 ore în urmă
Florian Sălăjeanu a fost numit prefect al județului Maramureș - 3 ore în urmă
De suflet: Concert de pricesne organizat la Căminul Cultural din Fântânele - 3 ore în urmă
S-au înmulțit tentativele de fraudă pe WhatsApp, atrage atenția DNSC - 4 ore în urmă
Ziua Francofoniei sărbătorită de copiii din Baia Mare - 5 ore în urmă
Primăvara a început oficial! Soarele urcă tot mai sus pe cer, zilele devin mai lungi. - 8 ore în urmă
Percheziții în mai multe județe, între care și Maramureș, într-un dosar de corupere a alegătorilor - 9 ore în urmă
După succesul din Baia Mare și Sighetu Marmației, expoziția „De-Spre Credință” – Jubileul Artiștilor 2025 va fi vernisată și în Satu Mare - 9 ore în urmă
Diferențe importante între produse vândute în România și versiunile lor comercializate în Occident
Un studiu realizat de ANPC arată că 22,78% din totalul produselor verificate prezintă diferenţe în România faţă de versiunea comercializată în Vestul Europei, a afirmat Paul Anghel, director general al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), într-o conferinţă de specialitate – relatează Agerpres.
„Am verificat în funcţie de etichetele care ne-au fost prezentate în studiul european. Acolo au fost analizate 128 de produse. Din aceste 128 de produse au fost găsite în România produse identice de acelaşi producător, dar unele dintre ele veţi vedea cu cantităţi diferite, diferenţe privind compoziţia, cu absenţa unor ingrediente sau cu prezenţa altor ingrediente, diferenţe privind proporţiile anumitor ingrediente sau diferenţe privind parametrii rezultaţi din declaraţiile nutriţionale. Au fost găsite 79 de produse, s-au constatat diferenţe la un număr de 18, reprezentând 22,78% din totalul produselor verificate”, a spus Paul Anghel.
El a precizat că Autoritatea nu doreşte sau nu poate să spună în mod clar dacă există sau nu dublul standard.
Printre produsele la care s-au identificat diferenţe, Paul Anghel a menţionat printre altele Freeway, Fanta şi Milka.
Astfel, în România sucul Freeway conţine 3% suc de portocale, iar în Spania ajunge la 8% şi în Franţa la 10%, iar în Italia la 20%. În cazul sucului Fanta, în România conţinutul de suc de portocale este de 5%, iar în Spania de 8%, Franţa 10% şi în Italia de 12%.
La ciocolata Milka s-a descoperit o cantitate de alune de 17% în România, iar în Franţa este de 22%.