Beneficiile mierii poliflore pentru echilibrul hormonal și susținerea vitalității bărbaților - 1 minut în urmă
Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 53 minute în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 55 minute în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 59 minute în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 1 oră în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 1 oră în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 2 ore în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 5 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 5 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 6 ore în urmă
O treime dintre românii care ar vrea să-și cumpere o mașină și-ar lua una electrică
Românii sunt printre cei mai deschişi europeni la ideea de a achiziţiona autovehicule electrice, relevă un studiu realizat de E.ON şi Kantar EMNID, conform căruia 36% dintre cei care în momentul sondajului erau în căutarea unei maşini noi intenţionau să cumpere una electrică. Cu acelaşi procent se laudă şi italienii – relevă un comunicat al E.ON
Conform răspunsurilor celor chestionaţi, în România, unul dintre principalele motive descurajante pentru cei care nu s-au lăsat deocamdată convinşi să investească în maşini electrice ar fi numărul scăzut de staţii de încărcare.
La polul opus, fani înrăiţi ai industriei auto şi mari iubitori de nou în domeniu, când vine vorba de maşini electrice germanii se dezmint. Deşi nu se pot plânge de lipsa infrastructurii dacă vorbim despre staţiile de încărcare, majoritatea dau vina ba pe preţ, ba pe autonomia redusă asigurată de baterie, așa că doar 16% dintre cei interesaţi să cumpere o nouă maşină vor un autoturism electric.Rezultatele fac parte din studiul “Trăind în Europa”, realizat în prima lună a acestui an, în cadrul căruia E.ON și Kantar EMNID au chestionat circa 10.000 de oameni din Danemarca, Franţa, Germania, Italia, Marea Britanie, Republica Cehă, România, Suedia, Turcia și Ungaria.