Victor Ponta și-a lansat un site oficial pentru strângere de semnături - 8 ore în urmă
Pestă porcină descoperită la Cătălina - 8 ore în urmă
O poveste virală: Maramureșul, americanii și TikTok-ul - 9 ore în urmă
Aurel Dan: O viață în culori - 11 ore în urmă
Fuego va concerta în Baia Mare, alături de Ansamblul Folcloric Național „Transilvania” - 12 ore în urmă
În atenția tinerelor talente: Artista Maria Casandra Hauși reia cursurile de măiestrie și interpretare vocală - 13 ore în urmă
Veste bună pentru proprietarii de terenuri și imobile - 14 ore în urmă
Finanțare pentru comuna Săpânța - 14 ore în urmă
Maramureșul, prezent la FOTE 2025: Tinerii sportivi pregătiți pentru provocarea olimpică - 14 ore în urmă
Cursanții Atelierului de Pictură din Târgu Lăpuș vă invită la vernisajul expoziției „Magia Iernii” - 18 ore în urmă
Campanie de tipul „Urinezi și câștigi!”, lansată de Ikea
Ikea, cel mai mare distribuitor mondial de mobilă, le îndeamnă pe clientele sale care ar putea fi însărcinate să urineze pe noul catalog, informează DPA, potrivit agerpres.ro. În zona inferioară a unei pagini pe care este prezentat un pătuţ pentru nou-născuţi a fost amplasat un test de sarcină. Astfel, în cazul în care o femeie este însărcinată şi pune urină pe respectiva pagină, devine vizibil preţul redus al produsului, potrivit unui clip video cepoate fi vizionat și pe vimeo.com.
În cazul în care viitoarea mamă se prezintă la unul dintre magazinele Ikea cu pagina respectivă, poate beneficia de o reducere de circa 50%. Un fel de – scuzați – ”urinezi și câștigi” – doar că promoția e valabilă doar în Suedia.