Artistul Ionuț Uivaroși din Urmeniș, invitat în cadrul unui concert de pricesne în Austria - 7 ore în urmă
Joc de Lăsatul Secului în Rogoz: „Păstrăm cu drag acest obicei din bătrâni, care adună laolaltă fete și feciori, tineri și bătrâni, iubitori de tradiție” - 9 ore în urmă
Vizită oficială a Ambasadorului Japoniei în România la Sighetu Marmației - 9 ore în urmă
Biserica ortodoxă din Săbișa are un nou paroh - 10 ore în urmă
Lupta pentru protejarea agriculturii: fermierii cer măsuri urgente - 10 ore în urmă
Elevi de la Colegiul „Dragoș Vodă” din Sighetu Marmației, calificați la Concursul Național de Chimie „Lazăr Edeleanu” - 10 ore în urmă
Miculaiciuc Andrei, în vizorul ANI pentru fals în declarații - 10 ore în urmă
Perechea David Soponar și Izabella Bartha de la DanceLight Studio Baia Mare, în Lotul Național al României - 10 ore în urmă
Adunare și sărbătoare în comunitatea armeană din Baia Mare - 11 ore în urmă
Ziua Mondială a Scriitorilor, marcată la Filiala „Nicolae Iorga” a Bibliotecii Județene „Petre Dulfu” - 12 ore în urmă
Majorarea tarifelor de transport local nu e deloc pe placul USR
Propunerea de majorare a tarifelor de transport local nu este agreată de reprezentanții USR Maramureș.
”La ședința din 30 martie li se va cere consilierilor să aprobe creșterea tarifelor practicate de societatea de transport Urbis Baia Mare. Nu sunt de acord cu această propunere. Cred că activitatea Urbis poate fi eficientizată astfel încât să nu fie nevoie de o asemenea măsură. Trebuie eficientizate cheltuielile, abia apoi trebuie să lucrăm la tarife. Oricum transportul în comun este subvenționat foarte puternic de autoritatea locală. Nu avem foarte mulți călători plătitori, ar trebui crescut numărul acestora. Sunt alte puncte de unde se pot face reduceri”, e de părere Dan Ivan (foto, în stânga), președintele USR Maramureș.
Propunerea de majorare a tarifelor este de 25% pentru biletele de călătorie și de 16% în cazul abonamentelor.
Dan Ivan a vorbit și despre contractele pentru deszăpezire din această iarnă, în care s-au plătit 1.200.000 de lei doar pentru staționarea utilajelor. De asemenea, ”în luna martie s-au achitat 500.000 de lei pentru staționare, iar când a fost vorba de intervenții se pare că firma care trebuia să execute aceste lucrări a rămas fără sare”, a subliniat Ivan.
1 Comentariu în această postare
Alex
Normal că asemenea pomeni electorale nu au cum sa le ofere oamenilor decât jupuind angajatul din transportul public local, soluția angajaților nu este greva .ci demisia în grup,sa vină consilierii sa lucreze pe autobuze.