Sportivii echipei CS Stiinta Electro Sistem Baia Mare au participat la un stagiu de pregătire în Slovenia - 53 minute în urmă
Polițiștii maramureșeni percheziționează în Prahova - 1 oră în urmă
Proiectele Episcopiei Maramureșului prind contur - 1 oră în urmă
Lucrări de reparații pe drumurile din Sighetu Marmației - 2 ore în urmă
Instituții relocate pentru o gestionare mai eficientă a resurselor - 2 ore în urmă
Ungaria și cele trei mari sărbători naționale: 15 Martie, o zi a libertății - 2 ore în urmă
În Inău se organizează un frumos concert de pricesne - 11 ore în urmă
Conferințele filosofice de la Baia Mare – „o sărbătoare a ideilor și a spiritului” - 13 ore în urmă
Maramureșeni prezenți la șezătoarea „Din lada de zestre a satului”, organizată la Mănăstirea Ortodoxă „Sfânta Elisabeta” din Cluj-Napoca - 17 ore în urmă
Teatrul de vară din Baia Mare a intrat în reabilitare - 18 ore în urmă
12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului
Un număr de 50 de maramureșeni s-au adresat în decurs de un an Biroului Pacientului. Serviciul a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” în urmă cu un an și funcționează în cadrul Spitalului Județean.
”Acest serviciu este pus la dispoziția oricărui pacient sau aparținător care are o nemulțumire, nevoie de informație, sugestie sau chiar o mulțumire privind serviciile medicale de care beneficiază în acest spital. În decurs de un an, numărul cazurilor semnalate a fost de 50, din care 20 pentru consiliere, au făcut relamații în scris Biroului Pacientului 12 persoane, sugestii două cazuri, au scris srisori de mulțumire 9 cazuri”, a spus Ana Ghiță, reprezentanta Biroului Pacientului.
Ea a subliniat că problemele semnalate au vizat comunicarea deficitară cu cadrele medicale, numărul redus de consultații din ambulator decontate de Casa de Asigurări de Sănătate, timpii mari de așteptare pentru unele examinări medicale.
”Avem o coabitare bună cu acest serviciu. Important este să rezolvăm cât mai multe probleme și nemulțumiri. Dacă există comunicare și lucrurile sunt spuse pe înțelesul omului, e OK”, a menționat Vasile Pop, managerul Spitalului Județean.