Share
12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului

12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului

Un număr de 50 de maramureșeni s-au adresat în decurs de un an Biroului Pacientului. Serviciul a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” în urmă cu un an și funcționează în cadrul  Spitalului Județean.

”Acest serviciu este pus la dispoziția oricărui pacient sau aparținător  care are o nemulțumire, nevoie de informație, sugestie sau chiar o mulțumire  privind serviciile medicale de care beneficiază în acest spital. În decurs de un an, numărul cazurilor semnalate a fost de 50, din care 20 pentru consiliere, au făcut relamații în scris Biroului Pacientului 12 persoane, sugestii două cazuri, au scris srisori de mulțumire 9 cazuri”, a spus Ana Ghiță, reprezentanta Biroului Pacientului.

Ea a subliniat că problemele semnalate au vizat comunicarea deficitară cu cadrele medicale, numărul redus de consultații din ambulator decontate de Casa de Asigurări de Sănătate, timpii mari de așteptare pentru unele examinări medicale.

”Avem o coabitare bună cu acest serviciu. Important este să rezolvăm cât mai multe probleme și nemulțumiri. Dacă există comunicare și lucrurile sunt spuse pe înțelesul omului, e OK”, a menționat Vasile Pop, managerul  Spitalului Județean.


Acum poți urmări știrile DirectMM și pe Google News.



Lasă un comentariu