Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 3 minute în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 7 minute în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 12 minute în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 56 minute în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 4 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 5 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 5 ore în urmă
Activitate de conștientizare la Școala „Ioan Mihalyi de Apșa” - 5 ore în urmă
FCSB va întâlni Manchester United - 5 ore în urmă
„Fii inteligent, NU violent” – campanie desfășurată în Sighetu Marmației - 9 ore în urmă
12 maramureșeni au depus reclamații la Biroul Pacientului
Un număr de 50 de maramureșeni s-au adresat în decurs de un an Biroului Pacientului. Serviciul a fost înființat de Asociația Prietenii Spitalului ”Dr. Constantin Opriș” în urmă cu un an și funcționează în cadrul Spitalului Județean.
”Acest serviciu este pus la dispoziția oricărui pacient sau aparținător care are o nemulțumire, nevoie de informație, sugestie sau chiar o mulțumire privind serviciile medicale de care beneficiază în acest spital. În decurs de un an, numărul cazurilor semnalate a fost de 50, din care 20 pentru consiliere, au făcut relamații în scris Biroului Pacientului 12 persoane, sugestii două cazuri, au scris srisori de mulțumire 9 cazuri”, a spus Ana Ghiță, reprezentanta Biroului Pacientului.
Ea a subliniat că problemele semnalate au vizat comunicarea deficitară cu cadrele medicale, numărul redus de consultații din ambulator decontate de Casa de Asigurări de Sănătate, timpii mari de așteptare pentru unele examinări medicale.
”Avem o coabitare bună cu acest serviciu. Important este să rezolvăm cât mai multe probleme și nemulțumiri. Dacă există comunicare și lucrurile sunt spuse pe înțelesul omului, e OK”, a menționat Vasile Pop, managerul Spitalului Județean.