Maramureșul, sărbătorit pe scena Sălii Lascăr Pană: Spectacol aniversar de excepție - 10 ore în urmă
Evenimentul „Calea spre vindecare – Identifică și Depășește Blocajele din Viața Ta” va avea loc în Baia Mare - 15 ore în urmă
Diana Șoșoacă, candidatură respinsă: între contestare și spectacol politic - 16 ore în urmă
Ziua Creioanelor Colorate a fost sărbătorită la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” - 16 ore în urmă
În Borșa a început a doua ediție a cursului „Comportamente responsabile în situații de urgență și reziliență la dezastre” - 17 ore în urmă
CJRAE Maramureș – un model de succes în sprijinul educației - 17 ore în urmă
Cântărețul Glad Condor organizează un concert în Baia Mare - 18 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VII) - 18 ore în urmă
Educație la muzeu – proiect interactiv pentru tinerii artiști - 19 ore în urmă
Rezultate impresionante obținute de un elev al Școlii Gimnaziale „Dimitrie Cantemir” la Olimpiada Națională de Fizică - în urmă
Campanie împotriva depresiei
Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Maramureș a marcat în 1 octombrie Ziua europeană anti-depresie şi a organizat campania cu sloganul „Împreună împotriva depresiei!”. Tema este „Conştientizarea şi managementul depresiei” și are ca scop informarea și conștientizarea medicilor de familie privind problematica depresiei şi metodele de management al depresiei – în special în ceea ce le privește pe gravide și pe lăuze, legat de recunoașterea simptomelor specifice depresiei postnatale şi a posibilităţilor de tratament.
Potrivit dr. Rareș Pop, director executiv al DSP Maramureș, depresia este o boală care se tratează și de aceea este important ca întreaga populaţie să conştientizeze importanța recunoașterii timpurii a semnelor și simptomelor. La nivel județean se vor organiza evenimente de informare despre problematica tulburărilor depresive și de conștientizare a necesității realizării unui management adecvat al acestora.
Ministerul Sănătăţii şi Institutul Naţional de Sănătate Publică asigură finanţarea, coordonarea, analiza şi evaluarea rezultatelor respectivei campanii.