Maramureșul, sărbătorit pe scena Sălii Lascăr Pană: Spectacol aniversar de excepție - 10 ore în urmă
Evenimentul „Calea spre vindecare – Identifică și Depășește Blocajele din Viața Ta” va avea loc în Baia Mare - 15 ore în urmă
Diana Șoșoacă, candidatură respinsă: între contestare și spectacol politic - 16 ore în urmă
Ziua Creioanelor Colorate a fost sărbătorită la Școala Gimnazială „Nicolae Iorga” - 17 ore în urmă
În Borșa a început a doua ediție a cursului „Comportamente responsabile în situații de urgență și reziliență la dezastre” - 18 ore în urmă
CJRAE Maramureș – un model de succes în sprijinul educației - 18 ore în urmă
Cântărețul Glad Condor organizează un concert în Baia Mare - 18 ore în urmă
Casa din Piața Gorki – proză de Marian Ilea (VII) - 19 ore în urmă
Educație la muzeu – proiect interactiv pentru tinerii artiști - în urmă
Rezultate impresionante obținute de un elev al Școlii Gimnaziale „Dimitrie Cantemir” la Olimpiada Națională de Fizică - în urmă
DSP Maramureș marchează, printr-o campanie, Săptămâna Mondială a Alăptării
Direcţia de Sănătate Publică (DSP) Maramureș marchează în perioada 1 – 7 august, alături de instituții din peste 120 de țări, Săptămâna Mondială a Alăptării. Cu această ocazie, este organizată campania cu sloganul „Informați părinții. Promovați alimentația la sân! Acum și pentru viitor!”.
Potrivit reprezentanților DSP Maramureș, campania are ca obiectiv general asigurarea unei nutriții optime a copiilor până la vârsta de 24 de luni, iar ca obiectiv specific în acord cu obiectivul OMS – creșterea la 50% a copiilor alimentați exclusiv la sân în primele 6 luni de viață, până în anul 2025. Țintele majore ale campaniei sunt profesioniștii din asistența medicală primară (medici de familie, moașe, asistente medicale generaliste, asistente comunitare, consilieri pentru alăptare, voluntari), cei care se ocupă de sănătatea copiilor până la împlinirea vârstei de 24 de luni, gravide sau femei care alăptează, precum și părinții acestora.
Ministerul Sănătăţii şi Institutul Naţional de Sănătate Publică asigură finanţarea, coordonarea, analiza şi evaluarea rezultatelor campaniei respective.