Beneficiile mierii poliflore pentru echilibrul hormonal și susținerea vitalității bărbaților - 10 ore în urmă
Marioara Murărescu – o legendă vie a folclorului românesc - 11 ore în urmă
Reacția Elenei Lasconi la atacurile lui Călin Georgescu - 11 ore în urmă
Alertă epidemiologică: Creștere alarmantă a cazurilor de gripă și infecții respiratorii - 11 ore în urmă
Moștenirea artistică a lui Klein József rămâne o parte importantă a patrimoniului cultural - 11 ore în urmă
Creșterea reprezentării UDMR în Maramureș - 11 ore în urmă
Tersánszky Józsi Jenő: băimăreanul care a refuzat să fie banal - 12 ore în urmă
Mănăstirea Moisei se pregătește de hramul de iarnă - 15 ore în urmă
La Biblioteca Județeană Baia Mare a avut loc o altă întâlnire din seria de conferințe „Provocările gândirii – incursiune în cunoașterea omului”, susținute de Marcel Mureșan - 16 ore în urmă
Povestea scrisului – o călătorie prin timp la Școala Gimnazială Baia-Sprie - 16 ore în urmă
După ce s-a dezbrăcat în public de echipamentul Adidas, Simona Halep e la răscruce de branduri
După ce Simona Halep s-a dezbrăcat la vedere de echipamentul Adidas (în sensul că în public nu a mai purtat sigla producătorului, după ce a rupt înțelegerea cu acesta), două firme producătoare de echipament sportiv se luptă să-i devină sponsor numărului 1 în ierarhia feminină WTA. Este vorba – potrivit digisport.ro – de Lacoste și Nike. Brandul francez i-a mai asigurat Simonei echipamentul până în 2014 și vine după o investiție deloc profitabilă în Novak Djokovic. Lacoste a semnat un contract de sponsorizare în primăvara trecută cu tenismenul sârb, însă mai apoi acesta s-a accidentat și n-a mai jucat, așa încât e de așteptat ca brandul să încerce să atragă o jucătoare de top precum Halep, să-și mai scoată din paguba cu Djokovic. Pe de altă parte negocierile cu concernul Nike – relevă aceeași sursă – ar fi destul de avansate.
Poate că vom afla la Australian Open vom afla cine o va îmbrăca în continuare pe Simona.
Sursă foto: twitter.com/ShenzhenOpenWTA