Felicitări pentru comunitatea sigheteană! Un pas mare spre o viață mai bună - 8 ore în urmă
Rezultate extraordinare obținute de Insieme Music School Baia Mare la Festivalul Internațional de Muzică Ușoară și Populară „Starul de mâine” - 9 ore în urmă
Emoționant: Artistul Deți Iuga a lansat priceasna „O, Iisuse să ne spui” (VIDEO) - 9 ore în urmă
Credințe populare de Alexie, patronul viețuitoarelor care hibernează sub pământ, în scorburi, sub scoarța copacilor, sub pietre sau în ape - 9 ore în urmă
Maricel. Pur și simplu - 10 ore în urmă
„Pentru Tine, Doamne!”: În Duminica Floriilor, un frumos concert de pricesne va avea loc în Lăpuș - 10 ore în urmă
Solomon Marcus Rad de la Liceul Teoretic ,,Bogdan-Vodă” Vișeu de Sus s-a calificat la faza națională a Olimpiadei de Matematică - 10 ore în urmă
Centrul Althera din Maramureș, unic în România; Oferă terapie integrată pentru copii cu nevoi speciale - 10 ore în urmă
Programul liturgic al ierarhilor în a treia săptămână din Postul Mare – a Sfintei Cruci - 10 ore în urmă
Propunere legislativă: Limitarea cheltuielilor lunare la jocurile de noroc pentru prevenirea dependenței - 12 ore în urmă
Fostul campion de Formula1, Niki Lauda, a murit la vârsta de 70 de ani
Niki Lauda a luat primul titlu mondial în 1975, pe când era la Ferrari. Anul următor, în 1 august 1976, la Marele Premiu al Germaniei, pe circuitul de la Nürburgring, a avut un accident groaznic. În timpul celui de-al doilea tur de pistă, bolidul său s-a izbit de terasament, s-a răsturnat pe circuit şi a luat foc. Lauda şi-a pierdut casca și a rămas blocat în maşină. A suferit arsuri grave la nivelul capului și al feței și i-au fost afectate căile respiratorii. Dar la 42 de zile de la accident, Lauda revenea pe circuit, iar în 1977 cucerea iar Marele Circ. S-a retras în 1979, dar a revenit în Formula 1 în1982, pentru McLaren, fiind primul pilot din lume plătit cu peste un milion de dolari pe sezon. În 1984 cucerea al treilea titlu mondial. S-a retras definitiv din lumea curselor auto în 1985. (Re)devine pilot – dar de avion – și intră în afaceri în lumea curselor aeriene, înființând companii de zbor (Lauda Air, Fly Niki),
Din cauza medicamentelor prescrise după accident, pilotul a avut probleme cu rinichii. În 1997, fratele său i-a donat un rinichi. Ceva mai târziu i-a fost înlocuit şi cel de-al doilea, primit de la soţia sa, Birgit.
Din vara anului 2018, Lauda s-a confruntat cu probleme grave de sănătate și a făcut și un transplant pulmonar. La începutul acestui an i-a dat de furcă o gripă. În 22 februarie a împlinit 70 de ani, iar în 20 mai a plecat pe circuitul ceresc, plâns de cei cinci copii ai săi.