Rețea de fraudă cu polițe RCA, destructurată la Baia Mare - 1 oră în urmă
Povestea covorului maramureșean de Botiza, aflat în patrimoniul Muzeului de Etnografie și Artă Populară Maramureș - 2 ore în urmă
Elev de la Școala Gimnazială „Lucian Blaga” Baia Mare, calificat la Olimpiada Națională de Fizică - 3 ore în urmă
Meșterul popular Viorica Pop i-a învățat pe copiii din Târgu Lăpuș să confecționeze ciucuri - 3 ore în urmă
Meci de foc în Cupa României: CS Minaur Baia Mare – CSM Constanța - 4 ore în urmă
Cantus Mundi: Peste 3.500 de copii din Maramureș vor marca sâmbătă Ora Pământului - 4 ore în urmă
În Seini se lansează albumului memorial Béla Bay - 5 ore în urmă
Elevii sunt invitați să se înscrie la Concursul de creație literară „Talente sighetene” - 7 ore în urmă
Creații ale unor artiști ai Școlii băimărene, la licitație | galerie foto - 7 ore în urmă
Să vezi și să nu crezi: Droguri și bani dispăruți la Mănăstirea Măriuș! - 8 ore în urmă
200.000 de dolari costă o secundă de publicitate la Super Bowl
Costurile pentru fiecare spot publicitar de 30 secunde în timpul ediţiei 52 a Super Bowl, finala ligii de fotbal american (NFL), programată duminică, 4 februarie, la Minneapolis, vor creşte de la 5,05 milioane la 6 milioane de dolari, relatează EFE, citată de Agerpres. Ar veni 200.000 de dolari/secundă. În finală s-au calificat New England Patriots şi Philadelphia Eagles. Costurile de publicitate pentru Super Bowl au crescut, deşi în acest sezon audiența NFL a fost mai mică decât cea din anii anteriori.
Anul trecut, Super Bowl a fost urmărită de 111 milioane de telespectatori, a cincea audienţă din istoria televiziunii. Comparativ cu alt eveniment mediatic de mari proporţii, gala de decernare a premiilor Oscar de anul trecut a fost vizionată de 33 de milioane de telespectatori.
În acest an, programul artistic din timpul pauzei de la Super Bowl va fi asigurat de solistul Justin Timberlake, care a dat asigurări că nu va mai provoca un incident ca în 2004, când i-a dezgolit un sân cântăreţei Janet Jackson.